پایگاه اینترنتی سجّاده نماز

سجّـاده نماز مــن

داستانِ ســجّـاده ای که مادرم بمن هدیه داد

آخرین نظرات
  • ۲۶ ارديبهشت ۹۴، ۲۱:۱۹ - reyhane
    Mrc alibod
نویسندگان
تبلیغات
پایگاه اینترنتی حامیان ولایت سیّد علی ( دایرکتوری افسران ارزشی) پایگاه اینترنتی حامیان ولایت سیّد علی ( دایرکتوری افسران ارزشی) پایگاه اینترنتی حامیان ولایت سیّد علی ( دایرکتوری افسران ارزشی)

در حسرت نماز تو

جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۱، ۰۳:۴۲ ب.ظ
شب ها ساعت 23:45 الی 1 یا 2:30 بامداد

اینقدر که میشینیم فوتبال میبینیم که این به اون گل میزنه و آخرشم یکی دیگه قهرمان میشه و پولارو به جیب میزنه ، دقیقا همون زمانیه که مهدی فاطمه منتظره یه نفر بشینه پای ســـجّاده نماز 2 رکعت نماز بخونه و بگه مهدی جان... آقا ببخشید ، اگه این ملت (که خودم هم جزوشونم ـ همین تعداد) یه شب فوتبال و بذارن کنار به عشق مهدی یه دعای فرج بخونن بخدا مهدی میاد

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۱
جوادی محب

نظرات  (۴)

سلام:ممنون از وبلاگ بسیار روحانی و خوبتون,دوست خوبم میشه یه دعا بهم معرفی کنین واسه آرامش قلبم,آخه دلم از چند نفر خیلی گرفته دلم نمیخواد نفرین شون کنم میخوام یه کاری شه که فراموش کنم باهام چیکار کردن اگه همچین دعایی هست بهم معرفی کنین تا آروم بگیرم و  دست به خطایی چون نفرین نزنم,من از نفرین بدم میاد و تموم سعی مو دارم میکنم که این کارو نکنم.
پاسخ:
سلام بنده خوب خدا
سوال شما در پست

http://sajjadeh.blog.ir/post/28

پاسخ داده شد .
یا علی
اگه این مردم همین قدر واسه ظهور حضرت تلاش کنند به یقین ایشون تشریف میارن...
سلام علیکم دوست عزیز.با مطلب"ماءالمعین به چه معناست؟؟" به روزم.خوش حال میشم تشریف بیارید.التماس دعای فرج یا علی
با عرض سلام و احترام.
به وبگاه ما نیز سری بزنید ممکن است مورد پسند واقع شود.
خدمت بی منت به هم میهنانمان افتخار ماست.
www.iranlearn.blog.ir
۱۲ اسفند ۹۱ ، ۰۹:۰۵ نازنین زهرا
سلام دوست عزیز.خدا قوت!
وبلاگ پر محتوایی دارید.
اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید.
یا علی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">