پایگاه اینترنتی سجّاده نماز

سجّـاده نماز مــن

داستانِ ســجّـاده ای که مادرم بمن هدیه داد

آخرین نظرات
  • ۲۶ ارديبهشت ۹۴، ۲۱:۱۹ - reyhane
    Mrc alibod
نویسندگان
تبلیغات
پایگاه اینترنتی حامیان ولایت سیّد علی ( دایرکتوری افسران ارزشی) پایگاه اینترنتی حامیان ولایت سیّد علی ( دایرکتوری افسران ارزشی) پایگاه اینترنتی حامیان ولایت سیّد علی ( دایرکتوری افسران ارزشی)

دعاهای قرآنی

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۱، ۰۳:۵۱ ب.ظ

پایگاه اینترنتی سجـّـاده نماز نوشت :


سلام به همه عزیزان خوش وقت ! اونایی که نمازشون رو سر وقت و به موقع میخونن ، براتون هدیه دارم ؛ تا حالا گمان نکنم کسی بهتون گفته باشه ، دعاهای زیادی هستن که میتونید تو قنوت نماز ازشون استفاده کنید

47 تا دعای خوشگل و زیبا و پرمحتوا برای شما ، تو قنوت نمازهاتون استفاده کنید ، حیفه از دست بره ، برای منم دعا کنید




معارف غنی و نورانی قرآن از جهات مختلف قابل توجه بوده و معارف ارزشمند آن بهترین رهنما می باشد در همین معارف نورانی قرآن دعاهای فراوانی بیان شده که در اینجا به ذکر این ادعیه می پردازیم:

1 ـ ربّنا آتِنا فی الدُّنْیا حَسَنه وفی الآخِره حَسَنه وقِنا عذابَ النّار.(البقره: 201)
2 ـ ربّنا لا تؤاخِذنا إنْ نسینا أو أخْطأنا، ربّنا ولا تحْمِل علینا إصْراً کما حَمَلْتَهُ علی الّذین مِن قبْلنا، ربّنا ولا تُحَمّلنا ما لا طاقَهَ لنا به، واعفُ عنّا واغفِر لنا وارْحمنا أنت مولانا فانْصُرنا علی القوم الکافرین.(البقره: 286)
3 ـ ربّنا لا تُزِغْ قُلوبَنا بعد إذْ هَدَیْتنا وهبْ لنا من لدُنْکَ رحْمَه إنّکَ أنتَ الوهّاب.(آل عمران: 8)
4 ـ ربّنا إنّکََ جامِعُ النّاسِ لیومٍ لا ریْبَ فیه إنّ الله لا یُخْلِفُ المیعاد.(آل عمران: 9)
5 ـ ربّنا إنّنا آمنّا فاغْفِر لنا ذُنوبنا وقِنا عذابَ النّار.(آل عمران: 16)
6 ـ سَمِعْنا وأطَعْنا غُفْرانَکَ ربّنا وإلیکَ المصیر.(البقره: 285)
7 ـ ربّ هبْ لی مِنْ لدُنْکَ ذرّیهً طیّبَهً إنّکَ سمیعُ الدّعاء.(آل عمران: 38)
8 ـ ربّنا آمنّا بِما أنْزلْتَ واتَّبَعْنا الرّسول فاکْتُبْنا مع الشّاهدین.(آل عمران: 53)
9 ـ ربّنا اغْفر لنا ذُنوبَنا واسْرافَنا فی أمرِنا وثَبِّت أقّدامَنا وانْصُرنا علی القَوْمِ الکافرین.(آل عمران: 147)
10 ـ ربّنا إنّکَ مَنْ تُدْخِل النّار فقد أخْزَیْتَهُ وما للظّالمین من أنْصار.(آل عمران: 192)
11 ـ ربّنا إنّنا سَمِعْنا مُنادیاً یُنادی للإیمانِ أنْ آمِنوا بربّکم فآمنّا ربّنا فاغْفر لنا ذُنوبنا وکفّر عنّا سیّئاتِنا وتَوَفّنا مع الأبرار.(آل عمران: 193)
12 ـ ربّنا وآتِنا ما وَعَدْتَنا علی رُسُلِک ولا تُخْزِنا یومَ القیامَه إنّکَ لا تُخْلِفُ المیعاد.(آل عمران: 194)
13 ـ واجْعَل لنا من لَدُنْکَ ولیّاً واجْعل لنا من لدُنْکَ نصیراً.(النساء: 75)
14 ـ ربّنا ظَلَمْنا أنفُسَنا وإنْ لم تَغْفِر لنا وترْحَمْنا لَنَکونَنَّ من الخاسِرین.(الأعراف: 23)
15 ـ ربّنا افْرِغْ علینا صَبْراً وتَوَفّنا مُسلمین.(الأعراف: 126)
16 ـ ربّ اغفر لی ولأخی وأدْخِلْنا فی رحمَتِکَ وأنتَ أرحمُ الرّاحمین.(الأعراف: 151)
17 ـ أنتَ ولیّنا فاغْفر لنا، وارْحَمْنا وأنت خیرُ الغافرین.(الأعراف: 151)
18 ـ واکتُبْ لنا فی هذه الدُّنیا حَسَنهً وفی الآخِره إنّا هُدْنا إلیک.(الأعراف: 156)
19 ـ فاطِرُ السّمواتِ والأرض أنتَ ولییّ فی الدّنیا والآخره توفّنی مسلماً وألْحِقْنی بالصّالحین.(یوسف: 101)
20ـ ربّنا آتِنا من لدُنْکَ رحمهً وهَیّیء لنا من أمرِنا رَشَداً.(الکهف: 10)
21 ـ فهبْ لی من لدُنکَ ولیّاً یرثُنی ویرثُ من آل یعقوب واجْعلْهُ ربّ رضیّاً.(مریم: 6)
22 ـ ربّ اشرح لی صدری ویسّر لی أمری واحْلُل عقدهً من لسانی یفقهوا قولی.(طه: 25)
23 ـ ربّ اجعلنی مُقیم الصّلاه ومن ذرّیتی ربّنا وتقبّل دُعاء.(ابراهیم: 40)
24 ـ ربّنا اغفر لی ولوالدیّ وللمؤمنین یومَ یقومُ الحِساب.(ابراهیم: 41)
25 ـ ربّ ادْخلنی مُدخل صِدقٍ واخْرجنی مُخرجَ صِدقٍ واجْعل لی من لدُنکَ سُلطاناً نصیراً.(الاسراء: 80)
26 ـ ربِّ إنّی مسّنی الضرّ وأنت أرحَمُ الرّاحمین.(الأنبیاء: 83)
27 ـ لا إله إلا أنت سُبحانَکَ إنّی کُنتُ من الظّالمین.(الأنبیاء: 87)
28 ـ ربّ لا تذرنی وأنتَ خیرُ الوارثین.(الأنبیاء: 89)
29 ـ ربّ اغفر وارحم وأنت خیرُ الرّاحمین.(المؤمنون: 118)
30 ـ ربّنا اصرِف عنّا عذابَ جهنّم إنّ عذابها کان غراماً.(الفرقان: 65)
31ـ ربّنا هب لنا من أزواجِنا وذُریّاتِنا قُرّه أعینٍ واجعلنا للمُتّقین إماماً.(الفرقان: 74)
32 ـ ربّ هب لی حُکماً والحِقْنی بالصّالحین واجْعل لی لسانَ صِدْقٍ فی الآخرین، واجْعلنی من ورثهِ جنّهِ النّعیم، واغفر لأبی إنّهُ کان من الضّالین، ولا تُخزنی یومَ یُبْعَثون یومَ لا یَنْفعُ مالٌ ولا بنون إلا من أتی الله بقلبٍ سلیم.(الشعراء: 89)
33 ـ ربّ اوزِعْنی أن أشْکُر نعمتَکَ الّتی أنعمتَ علیّ وعلی والدیّ وأن أعملَ صالحاً ترضاه وادخِلْنی برحمتکِ فی عبادک الصّالحین.(النمل: 19)
34 ـ ربّ نجّنی من القوْمِ الظّالمین.(القصص: 21)
35 ـ ربّ إنّی لِما أنزلْتَ إلیّ من خیرٍ فقیر.(القصص: 24)
36 ـ ربّ انصُرنی علی القومِ المُفسدین.(العنکبوت: 30)
37 ـ ربّ هب لی من الصّالحین.(الصّافات: 99)
38 ـ ربّنا وَسِعْتَ کُلّ شیء رحمهً وعلماً فاغفر للذین تابوا واتّبعوا سبیلکَ وقِهِمْ عذابَ الجحیم.(المؤمن: 8)
39 ـ ربّنا وادْخِلهُم جنّات عدنٍ الّتی وعدْتَهُم ومن صَلَحَ من آبائهم وازواجهم وذُریّاتِهِم إنّکَ أنت العزیزِ الحکیم.(المؤمن: 8)
40 ـ وقِهِم السّیئات ومن تقِ السیّئات یومئذٍ فقد رحِمْتَهُ وذلک هو الفوزُ العظیم.(المؤمن: 10)
41 ـ ربّنا اکشفْ عنّا العذاب إنّا مؤمنون.(الدخان: 12)
42 ـ ربّ إنّی مغلوب فانتصر.(القمر: 11)
43 ـ ربّنا اغفرْ لنا ولإخواننا الذین سبقونا بالإیمان ولا تجعل فی قلوبنا غِلاًْ للذین آمنوا ربّنا إنّک رئوف رحیم.(الحشر: 10)
44 ـ ربّنا علیک توکّلنا وإلیک أنبنا وإلیک المصیر.(الممتحنه: 4)
45 ـ ربّنا لا تجعلنا فتنهً للذین کفروا واغفر لنا إنّک أنت العزیز الحکیم.(الممتحنه: 5)
46 ـ ربّ لا تذر علی الأرض من الکافرین دیّاراً إنّک إن تذرْهُم یُضِلّوا عبادک ولا یلدوا إلا فاجراً کفّاراً، ربّ اغفر لی ولوالدیّ ولِمَن دخل بیتی مؤمناً، وللمؤمنین والمؤمنات ولا تزد الظالمین إلا تباراً.(نوح: 28)
47 ـ ولا تزد الظالمین إلا ضلالاًَ.(نوح: 24)


منابع : پایگاه اینترنتی اندیشه قم + پایگاه اینترنتی سجّاده نماز

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۲۹
جوادی محب

نظرات  (۹)

سلام مطالبتان نشان از یک دغدغه،یک درد مقدس دارد و من میگویم معنی انسان هم همین است موفق باشید و التماس دعا
پاسخ:
سلام
منظورتون رو متوجه نشدم !
۰۲ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۳۶ فدایی ولایت ا ز خاک پای شهدا ورهبری
سلام سال نو مبارک اللهم عجل لولیک الفرج
۰۲ فروردين ۹۲ ، ۲۲:۱۳ سید امیر علی حیدری
اجرت با خدا مومن
ای کاش با معانی و با رنگ سبز آبی از هم جدا میشد اینطور بهتر نیست بنده خوب خدا!؟
پاسخ:
سلام بنده خوب خدا
ممنونم از شما
حتما تو فکرش هستم که معانی این دعاها رو براتون بذارم

سلام

  مطالبتون عالیه من لینکتون کردم شما هم تبادل لینک کنید با تشکر

بسیجی نیوز

http://basijinews.ibsblog.ir/

سلام علیکم
سال نو مبارک
بنده وبلاگی دارم به نام شهید محمدرضا تورجی زاده
خوشحال میشم اگه من رو لینک کنید در وبلاگتون
با تشکر فراوان
یاعلی
چه تعبیری خدا در نقطه دارد/ که تفسیری جدا هر نقطه دارد

به تعداد بهار عمر زهرا(س) / همین اندازه کوثر نقطه دارد . . .

(سوره ی کوثر ۱۸ نقطه دارد)
ایام فاطمیه تسلیت باد.
۰۴ فروردين ۹۲ ، ۲۳:۲۶ اینجامقرلاله ها
سلام
من برای عضویت در افسران ارزشی شما را لینک کردم.

درپناه مولا
یاحق
۰۵ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۲۳ منتظران ظهور
سلام و عرض ادب و احترام و ارادت محضر شما دوست بزرگوار ما ...................[گل]

ممنونیم از لطف و عنایت شما به منتظران ظهور و سپاسگزاریم از حضور سبز و بی ریای  شما به محفل منتظران ظهور که باعث دل گرمی ما میشوید باز هم صمیمانه از شما قدر دانیم و برای شما آرزوی سلامتی از درگاه حضرت باری تعالی مسئلت می نماییم[قلب]

یا زهرا (س)مددى
دوباره مى‏رسد بوى گل یاس
غریبى را دلم بنموده احساس
به هرجا بنگرم اشکى روان است
از آن گنجینه پر در و الماس
ز هر جا بگذرم آید نوایى 
دلم آتش گرفت از سوز اجراس
بیا اى رازدار قتل گلها
غم خود را بگو با ما به احساس
بریز اى باوفا اشکى به چشمم
که دارد اشک تو بوى گل یاس
چرا گرید غریبى مخفیانه
چرا شادى کند آن خصم سیاس
چرا از یادگارى‏هاى زهرا
نمى‏گوید کسى از آه دستاس
چرا در آخر هر فاطمیه
دل ما مى‏شود مهمان عباس...

یا مهدی مدد
منتظران ظهور[بدرود]

باسلام
لینک شدید
لطفا منو هم لینک کنید
cybercrops.blogfa.com
به امید موفقیت شما
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">