پایگاه اینترنتی سجّاده نماز

سجّـاده نماز مــن

داستانِ ســجّـاده ای که مادرم بمن هدیه داد

آخرین نظرات
  • ۲۶ ارديبهشت ۹۴، ۲۱:۱۹ - reyhane
    Mrc alibod
نویسندگان
تبلیغات
پایگاه اینترنتی حامیان ولایت سیّد علی ( دایرکتوری افسران ارزشی) پایگاه اینترنتی حامیان ولایت سیّد علی ( دایرکتوری افسران ارزشی) پایگاه اینترنتی حامیان ولایت سیّد علی ( دایرکتوری افسران ارزشی)

نماز امام زمان در اول وقت

جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۰۵ ق.ظ

نماز امام زمان در اول وقت

یکى از کسانى که حتما نماز خود را اول وقت مى خوانَد وجود نازنین امام زمان حضرت مهدى (علیه السلام) روحى و ارواح العالمین لمقدمه الفداه مى باشد و غیر ممکن است ایشان نماز خود را در غیر وقت خودش ‍ اقامه نماید. و بعد از آن حضرت، افراد صالح و بندگان مخلص خداوندند که به انجام عبادت مبادرت می ورزند.

بعضى از محدثان بزرگوار نقل کرده اند که : نماز اول وقت ، حتما بالا مى رود و اگر کسى نماز خود را در اول وقت بخواند ملائکه آسمان ، نماز او را با نماز امام زمان (علیه السلام) و افراد صالح خداوند، بالا مى برند و از فضل وجود و کرم خداوند دور است نمازى که با نماز امام زمان بالا رود و به آن توجه نکنند و آن را قبول ننمایند.

از مهم ترین عوامل بی توجهی به نماز و سستی در آن گناه است . حضرت حق (جل و علا) دستور فرمودند که با شیطان طرح دوستی نریزید و از دستورات او پیروی نکنید ؛ چرا که مطیع شیطان، از خدا اطاعت نمی کند

قرآن مجید، نماز اول وقت را یکى از صفات مۆمنان مى داند و مى فرماید: مۆمنان کسانى هستند که نمازهایشان را حفظ مى کنند. حفظ نماز به این است که نماز گزاران آن را از اول وقت به تأخیر نیندازند.

(بخشی از کتاب سجاده عشق اثر نعمت الله صالحی حاجی آبادی)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۲۵
جوادی محب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">